hsizyl Kızlar 34 haftalığım doktorum 36/37 de alırım dedi yaşayan veya yakınlarında şahit olan var mı endişe sardı beni
sekerinannesi_ hsizyl Bende de şeker var. Doktorum 37 veya 38 gibi alırım dedi. Araştırdım ama 35ten sonra pek sorun olmuyor dediler. Sizinki sezeryanla mı alinacak?
sekerinannesi_ hsizyl Valla bilmiyorum ki. Demekki doktorlar her ihtimali düşünüp, değerlendirip ona göre karar veriyorlar. Hayırlısı olsun hakkımızda🙏🏻🙏🏻