14 haftalığım sağıma yatınca rahatsız oluyorum niyeyse anlamadım sola yatıyorum rahat sonra kolum uyuşuyor sağa yatınca bebek ordaysa şıkıyormu ki acaba diye düşünüyorum bu sefer de sırt üstü yatıyorum sabah da belim kazık gibi kalkıyorum ağrıyor belim baya da 🥹