kusay1811 az önce resminizi görmüştüm sağlıkla büyütün inşallah ♥️
Sağlıkla büyüsün inşallah 🥰 Nasıl geçti ☺️
kusay1811 ayy çok sevindim gözün aydın 💖
kusay1811 gözün aydın ❤️
39+3 ten hala doğum belirtim yok napsak gelecek bu bebiş bilemedim ya
Ugu324 teşekkür ederim iyiyiz ikimiz de🙏