Hanımlarr yüz üstü uyumaya o kadar alışmışım ki yıllardır hamileliğimi öğrendiğimden beri sola uyumaya çalışıyorum ama geceleri kendimi yüz üstü buluyorum yine 6 aylık hamileyim daha göbeğim de çok yok rahatsız da olmuyorum uyurken ama kalkınca vicdan azabı çekiyorum resmen bebeğime bir zararı olur mu bazı doktorlar sakın uyuma diyor bazıları ise zaten belli bi süre sonra istesen de yatamazsın diyorlar size hamile yastığı alsam işe yarar mı