Tek yumurta ikizi kızlarım olucak Allah nasip ederse. Ama isim konusu büyük kriz oldu eşimle aramızda. Tatminsiz olan ben her zamanki gibi😂😂 birinin isminde Öykü Lara da okey dedik. Ama ben eşimin baş harfi İ olduğu için ipek istedim eşimde benim baş harfim E olduğu eylül istiyor. Ben ona öykü yerine eylül koyalım madem dedim öyküden de vazgeçmiyor. Bu sebepten dolayı ikinci isimde önerilerinizi bekliyorum kızlar lütfen fikir verin🥰🥰