2prenses_masal-oyku Firstmomfirstchild bence 10 lu yeter sonrasında ped den taşmayacak kadar azalıyo çünkü hatta bebek bezi bile kullanılabilir hasta bezi çok pahalılaşmış🤦🏻♀️
Zeynep_ze Firstmomfirstchild ben depend aldım ama iki tane kullanabildim hastanede zaten bez bağladılar sonrasında taktım doktorumda yarayı kapatacak şeyler önermiyoruz normal pede geç dedi ama o gece için kurtarıcı oldu cidden en azından kan geldş mi taştı mı derdi olmadı
EbruBoluKaya Sezeryan oldum depend 9 lu l beden aldım 85 ile doğuma girdim iyiki almışım çok işime yaradı
2prenses_masal-oyku Firstmomfirstchild ilk doğumumda ilk iki üç gün falan orta düzeyde oldu sonra azaldı geri kalanını hasta bi komşumuz vardı ona vermiştim mesela yeter ya 10 lu ben bu doğumumda öyle az alıcam artmasın gerisini pedle idare ederim zaten