Mutlulukkk kimyon size iyi geliyor bebekle alakası yok 😁 gebe okulunda bize verilen eğitimde bu şekilde öğretildi. Ben de şöyle bir bağlantı kurdum. Size mantıklı gelir mi gelmez mi bilemem 😅
Mesela size gaz yapan bir şey yediniz nefes alamıyorsunuz eğilip bükülüyorsunuz kısaca gerginsiniz. O esnada bebeğinizi emzirmek rahat olmaz. Sizin stresiniz geçer bebeğe. Ama farzedin ki siz çok rahatsınız içiniz huzur dolu sakinsiniz. Ohhhh bebiş de mis gibi emdi uyudu huzurla.. sözün özü bana göre yediklerimden ziyade psikolojim etkiler bebeğimi 😄