38+1im dun aksam belime 2 kere sancı girdi onemsemedim bugun ise bütün gün ve gecedir belimde ve kasiklarimda ağrı var düzenli gelip giden değil ama devamlı bi ağrı 2 3 saat hiç geçmedi şiddeti aynıydı sonra geçti ara ara gene oluyor ama anlık gelip gitmiyor napmam lazim niyedir