Betulnehir14 çok geçmiş olsun canım benim ilk lekelenmem 12.haftamda başladı plesentamız aşağıda olduğu için kendimi yorduğumda ayakta fazla durduğumda lekelenmem oluyordu progestan kullandım ve 2 tane iğne yaptı doktorum kan uyuşmazlığı vardı çünkü 23.haftamdan beri çok şükür lekelenmem hiç olmadı işleri yavaş yavaş yapar oldum darısı size🤲🏻