Kızlar fıkrınıze ihtiyaçım var. 35 haftalık hamileyim pazartesi günü doktor kontrolüm var. Bel altımı göremiyorum nasl yapcam bilmiyorum eşim şehir dışında kişsel tmzlığımı nasl yapacağım goremıyorum… Azcık krem kullansam mı diyorum. Dogumda yaklaşıyo ztn agdada cok acıtıyo…. Şaşırdım kaldım
…