Oscarito41 Kizlar 1 haftalik bebisim var son 2 gundur goguslerim yumusak onceki gunler biriktiginde cok sertlesiyordu hemen akiveryordu simdilerde oyle degil..azaliyormuki acaba anlamadim gunde 1 kere mama versemmiki .. yeni dogum yapan annisler sizlerde de oylemi… Bestlak damla siparisi verdim pazartesi damlaya baslicam cok oneriliyor diye
_tuuggcce_ Hemen mama verme bence. Zaten aç kalırsa sana sinyal verir. Sen sürekli emzirmeye çalış. Daha çok yeni 1 hafta olmuş. Emdikçe çoğalacak. Süt yapıcı şeyler yemeye çalış , duş al duş iyi geliyor. Bol su iç, stres yapma