Pamuk açıkcası ben karsiyım. 24 yıl önce ben doğarken abim doğarken eşim doğarken 30 yıl önce bunlar mı vardı? Hepimiz gayet sağlıkliyız keza annem benden daha taş gibi. Yani zaten yaratılıs gereği doğurmaya uygun vucutlarimiz var ve vucutta da bunu destekleyebilecek her seyi üretebiliyor. Neden dısarıdan müdahele ediyoruz ki? O yüzden ben yaptirmadim, 2 ay önce doguran arkadasimda yaptirmamistu bebiste kendide saglıklı. Acıkcası herkesin kendi karari. Kimseye bir sey demeye de hakkiniz yok. Tercihler belirler.