Bende de o korku var,bana birşey olucakmiş gibi,4yasindaki kızımı , doğacak bebeğimi düşünüyorum..35.haftamdayim ,Rabbim sağlıcakla amaleyata girip çıkmayı nasip etsin 🤲 bizleri Yavrularımiza, yavrularımizi bize bağışlasın 🤲 Allah’a tevekkül etmekten başka çaremiz yok…o nerse o olur..