Bsr_0 Doğum yapalı 3 gün oldu Bebeğimin hemotokrit degeri yüksek cikiyo sürekli kan aliyolar böyle devam ederse yoğun bakıma alırlar deniliyo böyle bsey yaşayan oldu mu ne gibi yol izlendi 😔😔