Benim basim agriyor. Ozellikle yagmurlu kapali havalarda. Birgun yaklasik 12 saat kadar agridi. 2 tane parol almama ragmen gecmedi. Doktoruma mesaj attim. Bana 1 seferlik arveles ya da apranax kullanabilecegimi soyledi. 1 saat icinde gecti. Doktoruna sorabilirsin. Belki sakincali bulmaz 1 seferlik. (16 haftalik gebeyim.) Cok gecmis olsun🙏