Deryaabetul Kızlar siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Ben o ana eşimin de şahit olmasını yanımda olmasını istiyorum açıkçası. Özele gidiyorum doktoruma sorsam doğumda eşim de girebilir mi diye saçma olur mu? 19. haftanın içindeyim bu arada
Hanimeller Deryaabetul hayır neden saçma olsun özele gidiyorsun bi de devlette eşini almazlar ama özelde alırlar
nerminnn_ Deryaabetul bence çok güzel yanınızda olması ama sonrasında doğuma giren eşlerde biraz cinsel anlamda soğuma olabiliyormuş
Kitapkolik660_ Deryaabetul saçma değil özelde alınıyor eşimin yengesine isterse eşin de girebilir demiş kadın kabul etmemiş
Busraakay_26 Deryaabetul sezeryan da eşim girebiliyor sadece normal doğum da kabul etmiyorlar ama eşin o ana dayanır mı bayılır mı bilmiyorum ☺️