Yesilhome Merhaba 19+3 hamileyim tüp bebekle hamile kaldım çok şükür ilk denemede tuttu oğlum olacak ve biz ismini umut koymaya karar verdik o bizim umudumuz oldu diye sizce tek umut ismi güzel mi yanına isim eklemelimiyiz ?
Elifinannesi5454 Yesilhome bnce tek basına gzl cogu 2lı ısımlerde herkez kullanmıo kullananda oluo ama bn tek isimden yanaym
Emine_63270 Canım bende ilk hamile kaldığında umut diye düşündüm benim de oğlum olacak umut Alp yada umut efe koyacam
Yesilhome Elifinannesi5454 eşimde aynı düşüncede ama ben koyalım diyorum bakalım ona güzel isimler sunayım belki kabul eder 😀
Ladybird06 Yesilhome tek de olur ama ikinci isim istiyorsanız da Efe Ege gibi bir isim koyun çünkü uzun olunca pek kimse söylemiyor ikinci ismini.