Arkadaşım için soruyorum, iltihaplı romatizması olup hamile kalan var mı? Bu hastalığın tedavi sürecinde ağır ilaçlar kullanılıp belli bir aydan sonra hamileliğe izin veriliyor ve vucutta cok yüksek crp değeri cıkıyor. Bu deneyimi yaşayan varsa paylaşabilir mi🤲🏻