Ogretmenlerim benim perşembe ve cuma aday yemin törenim var. İlçede çalışıyorum 2 saat uzaklıkta. Sabah 9 da orada olup akşam 17.00 da çıkış yapacakmışim. Ben otobüsle gideceğim. Gebelik şekerim var ve o kadar süre dayanabilecegimi düşünmüyorum ve yol çok uzun. Gitmesem rapor alsam herhangi bir sıkıntı olur mu ? Bilgisi olan var mı?