ilaydakaya-21
Elma sirkeli ılık suya oturmak cok iyi geliyor.hele mantar varsa pamukla çok az mantar olan bölgeye sürdüğünüz de yakıyor biraz ama daha kolay iyilestriyi günde iki kere sabah ve akşam yatmadan önce suya oturmaniz rahatlatir.ilk aylar ben ilaç da kullanmamıştım doktorum tavsiye etmişti,çokta iyi geldi.ama mantar vardı bende ilk kasintuyla basliyo sonra mantara dönüyor