Kızlar dün kontrolüm vardı normalde 35+5 haftalık ultrasonda 35+2 haftalık 2650 gram çıktı her şey yolunda kilosu suyum rahim ağzım hepsi olması gerektiği gibi nst de biraz sancım çıktı 2 hafta sonra çatı muayenesi yapılacak . Her şey bu kadar normalken baş çevresini ilk ölçtü 38+2 olarak çıktı en dar yerinden ölçtüğünde 37+1 haftalık çıktı ve asistanına sordu daha önce baş çevresiyle ilgili bir şey yazmış mıyız diye ama yazılmamış ki bizede sordu bu haftaya kadar öyle bir sorunumuz yoktu. Tabi ben bi korktum bir hastalık belirtisi olabilir mi diye sordum hayır bazen kafa hızlı büyür bazen yavaş dedi erken doğuma sebep verir mi dedim onada sebep olmaz ama başı çok fazla baskı yapacağından ağrıların kasılmaların fazla olur dedi normal doğum içinde bir sorun olmazmış. Kız mı erkek mi diye sordu kız dedik şu an tam net göremiyorum ama erkek bebeklerin kafaları büyük olur koca kafalı kız dedi güldü (erkek olursa hayatımızın şoku olur odası her şeyi kız için hazırlandı 😅 bide bizim kızın sol ayak pevli yani çarpık buda genelde erkek bebeklerde oluyormuş ama gördük yani bir kaç kere bacak arasını diğer kontrollerde) ben normal doğum istiyorum sevgili anneler ama kafa büyük olunca korktum çok kesiğim olur mu kafası büyük diye siz hamileliğinizde böyle bir sorunla karşılaştınız mı