Beyzanury1234 Ben zorunlu sezaryen oldum bebeğim ters diye ağlayarak girdim doğuma korkudan ama asla korkacak bir şey yokmuş. Belden vurulan iğneyi hiç hissetmedim, zaten uyuşuk olduğun için bir şey hissetmiyorsun 5 dakika sonra bebeğini gösteriyorlar o duygu çok güzel. Ben aynı gün ayaklandım bir daha da yatmadım hiç rahattım yani, zaten doğumdan sonra ağrı kesici yapıyorlar hep. Annemler bana bakmaya gelmişti ama ben onlara baktım diyebilirim🤣 şaka bir yana annem ev işleriyle, yemekle ilgilendi ben de çok rahat bebeğimle ilgilendim. 9 gün oldu doğum yapalı annem 3 gün önce gitti. Tüm işlerimi Ben yapıyorum bebekle ilgileniyorum. Diyeceğim o ki korkmayın anlatıldığı abartıldığı gibi değil asla