Merhaba Anneler,
Doğum hikayelerini okudukça, bende yazacağım günü hep hayal ettim ve o gün geldi. Bu benim ikinci doğumum. Çok normal giden ilk hamileliğim kovidden dolayı 26cı haftada erken (sezaryen) doğumla bitti. Bebeğim 1 aylık kuvözde yaşadıktan sonra kalbi durmuştu.. 6ay sonra yeniden hamile kaldım. Kötü tecrübeden sonra heyecan, korku ve endişe hissi hiç peşimi bırakmadı bu süreçte. Hamileliğimin 19cu haftasında hunileşme olduğunu ve erken doğum riskinin olduğunu söyledi doktor, ama şimdilik serklyaj gerek görmedi. 19 haftadan beri yemek, lavabo ve doktor harici asla ayağa kalkmadım. Hedefimiz 32ci hafta derken, bugün 38ci haftada ikinci sezaryen doğumumu yaptım. Bu zor günler burda edinip, gerçek hayattada devam ettirdiğim ve benzer hamilelik yaşadığım arkadaşlarımın sayesinde daha kolay oldu. İyi giden ilk hamileliğim hüsranla bitsede, riskli diye teşhis koyulan hamileliğim mutluluklar bitti. Lütfen bu hikaye benimle benzer hikayesi olan tüm gebelere ümit olsun. Rahim ağzının kapanıp uzanan, hunileşmenin yok ola bileceğini asla unutmayın.Lütfen bolca dua edin, ben her gün yasin, ihlas, nas, kafirün, inşirah ve ismi azam duasını okudum, duanın gücünede çok inanıyorum.
Bu süreçte yoluma ışık tutan Doktorlarım Banu Göker Özdemir (İstanbul), İbrahim Halil Kalelioğlu (İstanbul) ve Münür Şagoyu (Kıbrıs) her kese tavsiye ederim.
Her hamilelik risklidir, ama benim gibiler bu riskin farkında olarak gün sayıyoruz. Her kesin sağlıkla yavrusuna kavuşacağı hikayeler bol olsun. ❤️🙏🏼