Ozlemgokce öncelikle perine masajını öneririm sana, ilk hamileliğimde 36 da, şimdi ise 34 den itibaren doktorum düzenli yapmamı önerdi. İlkinde çok düzenli yapmadık ama ona rağmen faydasını gördüm. Orası esnedikçe dikiş ihtimali azalıyor. Benim ilk doğumumda 3 dikişim vardı. Ama ne kesi anını ne de dikişi hissetmedim. Doktorum öncesinde ufak bir kesi olacak dedi acıyacak mı diye de sordum, yok uyuşturucaz dedi zaten. Sadece uyuşturmak için vurulan iğneyi çok hafif hissettim o kadar. O da zaten sancıdan orası iyice hissizleşmişti yani. Dikişi de hiç hissetmedim. Bence bu dikiş olayını hiç düşünme cidden doğumda sancı falan varken dikiş hiç gözüne batmıyor bile. Ya da bilmiyorum benim dikişim azdı hissetmedim diye mi böyle düşünüyorum ama makata kadar dikişi olanı da bence uyuşturmaları lazım yoksa insan nasıl dayansın ona. İyi düşün, kendini kasma 💜 inşallah güzel ve kolay bir doğum olur