Kızlar merhaba en son açtığım postta sancılarım vardı ve dün sabah 9:34de dünyaya getirdim oğlumu🥰 gece 2de uyudum 3e kadar ara ara uyandım ağrıyla 3de biraz daha çoğalmıştı ağrı uyuyamadım 6ya kadar evin içinde dolaştım dakika tuttum hep 5-4-3-2 dk aralıklarla oluyordu en son sıcak bir duş aldım ondan sonra aracımız olmadığı için ambulansla gittim hastaneye ambulansta kan aldılar tansiyon şeker ölçdüler hastaneye gidince de nstye bağladılar ardından çatı kontrol yaptılar ama benim acı eşiğim düşük olduğu için geceden beri her sancıya çığlık çığlığa ağlayarak yakalanıyordum ve çatı muayenesi aşırı ağrılıydı orda koptum sonrasında sondaj dı sanırım adı işte ondan taktılar o da acıttı çok 3-4 cm açılmam vardı ama yerimde duramıyordum çok kötü inanılmaz derecede sancım vardı o yüzden kağıtları imzaladım sezeryan geçtik belimden uyuşturdular ve ameliyat başladı hiçbişey hissetmiyosunuz zaten orda sadece sanki bebek içerde oynuyo ya da birisi karnınızla oyun hamuru gibi oynuyo bebeğim doğduğu an gözlerim doldu o sesini duymak bile bana çok farklı şeyler yaşattı hissettirdi sonra yanağıma değdirdiler ardından götürdüler 1 saat kadar sürdü toplam ameliyat ilk 5 dk içerisinde zaten doğmuştu baş omuz ağrım oldu ameliyat sırasında kusma hissi de geldi o sırada bişey daha verdiler düzeldi ameliyat bitince çok üşüdüm titriyordum ama konuşmaya mecalim yoktu odaya geldiğimde serumlar ağrı kesiciler falan verildi ama uyuşukluk geçince hiçbiri işe yaramadı gram bile 2 defa ağrı kesici yapıldı işe yaramadı hareket edemedim hiç ağrıdan konuşup nefes bile alamıyordum en son akşam 10da iğne yaptılar biraz yürüdüm uyudum şimdi de bi yürüyüş yaptım oturdum uzandım ağrılarım var hala ama regl sancısı gibi kaldı sabah tekrar ağrı kesicilere falan başlanacak kızlar dediğim gibi benim ack eşiğin çok düşük mü yüksek mi ne denir ama ben inanılmaz ağrılar çektim ve bir daha doğurmaya tövbe ettim😅 neyse 39+3 günlük doğdu 3kilo 610 gram 49 cmde boyu benim de kilom 55 hamile kaldığımda 45di 10 kilo almıştım 19 yaşındayım ve evet doğum sancısı olduğunu anlıyorsunuz ben sadece inanmak istememiştim😅 şimdi inşallah bi an önce iyileşirim de evime gidip oğluma bakarım eşimin yanında olurum lütfen dua edin🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻