Gizemgksnmz Sonuç e nabız da böyle görünüyor ama ben bir şey anlamadım bilgisi olan yorumlayabilir mi? Ultrasonda ense kalınlığı normal çıktı burun kemiğide var dedi doktor ama değerlerden birşey anlamadım
srnkckdlgc Gizemgksnmz e nabizdan anlasilmiyor doktorunuz baktiginda rapor tarzinda bisey cikariyor orada detaylı yazıyordur
mervemurat16 Gizemgksnmz doktorun sistemine grafik şeklinde rapor düşüyor risk oranları o grafikte yazıyor.Bu değerlerden bir açıklama yapılmıyor.Doktorunuzun sistemine düşmüştür grafik sonuçlarınız çıktığına göre.
Ayseanneeee Gizemgksnmz canim ortadaki değer riskli çıkmış sanki ama grafiği oluyor orası daha önemli tabii .
Ozlemgokce Bu sonuçlara e nabızdaki değerler üzerinden yorum yapılamıyormuş malesef.Doktorunuzun ultrason ölçümleriyle buradaki değerleri girdiğinde bilgisayarları tahmini bir sonuç veriyor.Ayrı ayrı değerlendirilemiyor bunlar
Gizemgksnmz Ozlemgokce anladım teşekkür ederim testi verirken numaramı almışlardı ama arayan soran yada şu tarihte gel diyen olmadı ben bu hafta tekrar bı gideyim o zaman
Gizemgksnmz srnkckdlgc teşekkür ederim bilmiyordum ilk gebeliğimde yaptırmamıştım randevu alıp tekrar gideyim doktora
Gizemgksnmz mervemurat16 olumsuz bir şey olsa ararlardı herhalde değil mi 1 ay sonra normal kontrole gel dedi sadece
babyshark__ Gizemgksnmz evet canım olumsuz bisey olsa ararlar sonucun ciktiysa 1 ay dolduysa randevu al git
Gizemgksnmz babyshark__ henüz 1 ay olmadı ama haftaya ilaç yazdırmak için gitmem gerekiyor o zaman sorarım tekrar teşekkür ederim ☺️
Tugba-ikizler Bende yaptırdım başka bı hastaneye gıttım bana ordakı doktor gıdıp sonuçlarını al e nabızdan çıkmıyor çıktı alman gerekiyor dedi