Yesimkso ben 36 haftalık hamileyim 12. Haftada falan 13.500 e almistim paketi ama şuan güncel fiyatları hiç bilmiyorum ararsanız hastaneyi detaylı bilgi veriyorlar ve evet bence hala çok ilgililer bebek yoğun bakım üniteleri var genel olarak ben şikayet görmedim çok araştırarak gittim aylardır çokda memnunum ☺️