Sezeryan doğum sonrası dikiş ağrılarnızı nasıl hafiflettiniz ? Bugün 4. Gün bir kızım daha olduğu için pek yatamıyorum. Günde 4 tane ağrı kesici atmama rağmen çok ağrım var. Oturup kalkarken , hareket ederken dikişlerim kopuyor sanki. Yürümekte vs zorluk çekiyorum. Biraz ödemde toplamış gibi. Var mı öneriniz şunu yap geçr vs? Pazartesi doktor kontrolüm