nisamom_ Kızlar bat 23 kasım geçen ay 26 ekimde adet oldum 6/7kasım yumurtlama oldu kaç kere test yaptım negatif az önce yaptım sanki silik çizgi oldu belli belirsiz 3 yıldır olmuyor Dua edin Rabbim banada nasip etsin Anneliği🤲🏻
Patito__ nisamom_ adete daha 5 gün var eger bes dkk icinde ciktiysa ihtimal olabilir sabah ilk idrarla tekrarlayin . Rabbim tez vakitte hayirlisiyla nasip etsin aminn
Nesli46 nisamom_ bu gebelik testleri çıkartmaz erken gebelik testi yapman gerek onlar daha hassas adetten bi kaç gün sonra çıkartır bu testler allah gönlünüze göre versin❤️
nisamom_ Patito__ amin inşallah daha var umarım bu ay olur daha 5 gün var testi yenilerim inşallah sürekli kimysal oluyor gebeliklerim 5 kimyasalım war tüplerden kaynaklı dediler ameliyahat oldum hale aynı😕
Patito__ nisamom_ pihtilasma testi yaptirdinizmi kan pihtilasmasindanda kimyasal olma ihtimali yükseliyor. Rabbim tez vakitte saglikla nasip etsin insaallah aminnn
nisamom_ umrumdadegil 2 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif ti canım şimdi bile sevinmek gelmiyor içimden yoktur diye 🥹🌸 inşallah güzel haberler alırız
nisamom_ Patito__ yok canım bana tüplerfen dedi ameliyahat oldum hala sağlıklı gebelik yok olmadı🥺❤️ amin🤲🏻
Patito__ nisamom_ tuplerdeki problem gecmis olablr o da vardir belki pihtilasmada vardir bnce bu aradan birde onu yaptirin sonucta bir kan veriorsunz bir iki aya sonuc cikiyor zor degil onlem almak iyi olur. Bir sorun cikmassa Ayrica baska dr rahim filmi cekip tekrr baksin ozman problem ortadan kalkmamis demektir çünkü
gamzeengin Çok hafif bir karartı var gibi iki gün sonra yeniden yapın, umarım mutlu haberinizi alırsınız 🙏🏻
gamzeengin nisamom_ Bende resim açılmıyor. Ama hemen umutsuzluğa kapılma bende az önce test yaptım benimkide negatif çıktı. Senin adet gününe daha var Allah gönlüne göre versin🌸