Gonl 12+2 haftalığız. İkili tarama testinde doktorum kız olma ihtimali yüksek dedi. Koz diyip sonradan oğlan olan birisini duyup işittiniz mi acaba sizler ♥️
Askagul13 Canım benimde 12+5te bacak arasında çıkıntı yok büyük ihtimalle kız dedi 16da pipisini gösterdi erkek dedi 😊 diğer randevuyu bekliyoruz ama yüzde 90 erkek diye düşünüyoruz artık
Sedayznn Askagul13 ikilide ikiliden sonra hep erkek dediler detaylıda Koza benziyor dedi ve ondan sonrada kız dediler detaylıda öğrendim aslında bakarsan