Esmaveral Hanımlar doktorum en son salıya kadar bir şey olmazsa suni verecez dedi özele gidiyorum. Ama başka doktora sorduğumda da doktor bilerek sezaryene almak için öyle demiş diyor. Kararsız kaldım sizce ? Hiç sancım ve açılmam yok
Hulyab Esmaveral 38+5 te dogurmustum suni sanciyla acilmam vs yoktu zamni geldigi icin aclman sancinda olmadigi icin mecbr suni deniyck
Kullanici4141 Hulyab ne kadar süre de doğurdunuz açılmanız olmadan benimde açılmam yok bende suni alıcam
ikiprensannesi53 Kullanici4141 merhaba benimde ikinci dogumum suni ile oldu bebek kanalda değildi hiç sancim acilmam yokken yatış yapıldı 9 buçuk yatış yapıldı suni takıldı 2 de sancıları hissetmeye başladım 4 de oğlum doğdu çok şükür
Hulyab Kullanici4141 6 saatte falan dogdum ama suni cok vermediler kendi sancilarim tetiklenmsti o yuzdn cok sanci cekmedm bakarsnz siznde.oyle.olur ins gerek kalmaz suniye
Hulyab ikiprensannesi53 ikinci dogum daha kolay diyolar insallah benmkide oyle olur 🤲 saglikla buyutun evladinizi