Anonimi1 ben iki ayrı özele gidiyordum bıraktım. şuan Göztepe Süleyman yalçın şehir hastanesine gidiyorum..(devlet hastanesi) bir kez gittim uzman Dr sema türk hanıma çok memnun kaldım ilgili kibar bı hanımdı ikinci randevum pazartesi günü.. bakalım neler olacak 🙂🙂