Pskmerve Arkadaşlar 1 ayı geçti ilacı bazen fitil bazen ağızdan kullanıyorum. Kanamam uzun zamandır tamamen yoktu . Şimdi yine oldu. Korktum neden olabilir ? İşe gidip geliyorum bu yüzden olabilir mi ? Biraz ayakta kaldım evde de?
Mabelcan Pskmerve ben de aylarca kullandım suan 32. Haftadayım her şey inanmak ve rabbime teslimiyet ile başlar
Mabelcan Pskmerve Protestan fitil de kullandım ağızdan da aldım iğnesini de vuruldum çok şükür kanamam durdu. Hep uzandım ama hep
mrv2505 Pskmerve canım dinlenmen gerekiyor progestan kullanırken bak ben de ayakta dolandım ilk 1 hafta kanamam olunca doktor felcli gibi yatıcaksın dedi tuvalet harici kalkmicaksin dedi
Pskmerve Hunilininbirii bir ara her gece acile gidiyorduk doktor aşırı bir kanama olmazsa gerek yok demişti yarın Allahtan kontrolümüz vardı. Sabaha kadar beklemeyi düşünüyorum bu sefer gidince de bir şey yapmıyorlar :(
mrv2505 Pskmerve olmadı canım 10 gündür çok şükür ilaçlarımı kullanıp yatıyorum ama işten izin aldım. Bol bol istirahat etmelisin
Pskmerve Mabelcan inşallah kesinlikle öyle ama birden görünce yine panik oldum. Allah herkesin evladını sağ Salim kucağına almayı nasip etsin
Nursemom_ Çok ayakta durma stres yapma bende de oldu ağır iş yapma kaldırma doktorun sadece dedigi yatacaksın tuvalete kalkıp yerine yatacaksın. Çalışıyorsan rapor versin dr sana
ISILTAN Pskmerve Merhaba . Mümkün olduğunca dinlenmeye ve oturmaya çalışın . Bazen kanamaların sebebi bile olmuyor inanın ki . Ama tabi ki siz doktorunuza başvurun .