Yenibirannee ilknur_kesici37 orada bilmiyorum ama Zeytinburnu Avrasya hastanesinde Çiğdem hanımda 2 doğum yaptim çok memnun kaldım
Guzelliginannesi13 ilknur_kesici37 bende Sultanbeyli de oturuyorum ama sancaktepe bölge hastanesinde doğum yaptıö pınar çakmak ve çok memnunum gene olsa oraya giderim
EsmaK Shibalba nasıl geçti normal mi sezeryan mı doktorun eli hafif mi ben korkuyorum baya son 10 günüm