bende yaptırdım dayanılmayacak bi acısı yok. çıktığımda ilk yürürken biraz batar gibi olmuştu ama sonra hiçbi sıkıntısı olmadı bende. burada konu bebeği aldırıp aldırmamak değil. ben şahsen her şeyi bilerek hamileliğime devam etmek istedim bi sürprizle karşılaşmamak adına. herkesin kendi kararı