Aaa122 Kızlar doğumdan sonra şunu yap geçer dediğiniz bşsey var mı ya leke oluştu yüzüme bi kaç yerde okudum terini sil sacınınla sil falan dediler önerisi olan var mı
angel4545 Aaa122 banada doğumdan çıkınca sacinla sil terini dediler yapmadım değil yaptım aşırı derecede leke olmuştu oğlumda ama bence batıl çünkü göbek çizgisi de olmuştu sonra geçti onlar 4-5 aya hepsi
Esracigdem Aaa122 hormonların etkisiyle oluyor. Doğumdan sonra zamanla geçecektir. Saç ter falan ne kadar gereksiz batıl inançlar 🤢 bilimsel açıklaması olan bir şey için böyle hareketlere gerke yok bence
Aaa122 Esracigdem 😂😂😂 1. Hamilelikte de oldu leke bilimsel olanları da denedik leke mezoterapisi dermapen ama yine çıktı bi de bilimsel olmayanı deneriz ne kaybedecem 😂
Esracigdem Aaa122 haha çaresizliğin gözü kör olsun 😅 dermapen mezo sonrası yeniden gelen koyu renk pigmentleri yok etmek için hem düzenli devam etmek gerekiyor hem de cilde c vitamini kullanmak gerekiyor. Tek seansta cok zor
Aaa122 hms onu da deneyeyim kaybedeceğim bisey yok 😂 zaten bi terleme oluyır lohusa iken belki faydası olur
Aaa122 Esracigdem ay ne tek seansı 2 kış gittim 6 seans tüm paket aldım ikisini de özel hastane de yaptırdım sürekli c vitamini arbutin güneş kremi ahh ah neler neler
Esracigdem Aaa122 aaaa hadi yaaaa şu an şoktayım. Bende de alnında göz altımda bıyıkları da gebelik maskesi var saydığınız şeylere güveniyordum 😁
Aaa122 Esracigdem leke çok değişik bşsey ya kışın bakıyorsun yok yazın bakıyorsun hemen beliriyor sürekli korunmak lazım güneşten