Alperenmom Hamileliğimin 33+0 dayım. Ayakta düz durduğumda artan ağrılarımdan dolayı doktora gittim. Doktor sol ve sağ kasığımda fıtık olduğunu söyledi. Bu durumu yaşamış veya duymuş olan var mı? Normal doğumu etkiler mi sizce?
Senafina Alperenmom kasıgımda iki adet fıtık var doktorum normal doguma engel olmayacagını sadece biraz büyüyebilceğini söyledi zaten annemdede varmış ve beni öyle doğurmuş
Alperenmom Senafina ben de büyüyeceğinden korktuğum için normal düşünemiyorum Şuanda. Siz normal mi düşünüyorsunuz