Aaa122 Mervebbcggf benim gelmişti hemen süt gelmesi sezaryen veya normal doğumla ilgili değil ki sürekli emzirin bazısında olmaz süt bazısında olur Allah’ın taktiri kalkmakta ilk zor ama yürüdükçe acılıyon normal doğum da yapsan basına neler geleceğini bilemezsin altta da dikiş olacak o da zor çalma sezaryen oldum hiç de pişman değilim normal yapamazdım bende
Mervebbcggf Aaa122 asla normal dogum yapamam zaten ben hem fazlasiyla korkum var hemde 0 ceseretsiz biriyim ve canı tatli derler ya resmen oyleyim nasil olucak valla hic bilmiyorum bunlari yazarken bile aglyorum psikolojik olarak bitik durumdayim yapamicam hicbisey galiba ben 😔😔
Gmz5560 Aaa122 vallahi doğru normal doğum sancısı çektim 7 saat artık sezaryen ne zaman alcaksınız diye soruyordum yalvarıyordum artık sezaryene alın diye sancıdan
Bebegim_38 Mervebbcggf evet ilk doğumum sezeryandı iki günde toparlandım ve çok rahattım, bu kadar olumlu bir deneyime rağmen çok stresliyim nedense. Bu doğumum da sezeryan olacak haliyle, umarım bu da ilki gibi geçer
Mervebbcggf TugbaYalcin57 benimkininde 6 mm dedi ikisinede hep oyle kaldi insallah yukselmez boyle devam edee
TugbaYalcin57 Mervebbcggf İnşallah kaybolur canım dogduklarinda hicbir sıkıntıları olmaz insallah bebislerimizin 😔🤲
Mervebbcggf Gmz5560 kimisi belden uyusturup guzel diyolar ama sonucta hisediyomussun cekistirdiklerini
Aaa122 Gmz5560 yani hepsinin zorluğu var anne olmak kolay değil 1,2 gün ağrı olacak sonuçta bi can çıkıyor için den sağlıkla kavuşalım iyi düşünmek lazım
Aaa122 Mervebbcggf belden uyuşma daha iyi bence genel olduğunda odaya çıkınca uyanıyorsun ağrıyı hissetmeye de baslayacan ama belden uyuşma da 6,7 saat uyuşma geçmiyor hiç yoktan o süreçte acı çekmezsin ben belden uyuştum yine öyle düşünüyorum
Bebegim_38 Mervebbcggf doktorla da alakalı olabilir bilmiyorum 🤷♀️ sadece ilk gün bebeği emzirmeye çalışırken çok çok hafif ağrım oldu. Onun dışında sorun yaşamadım. 2 günde bebeği alıp koyarken yardım istedim. Sonrasında hep kendim hallettim.
Yaprakdokumuseverr Mervebbcggf ay sezaryen mis gibi bi doğum yöntemi ya 😁 ayılıyosun bayılıyosun bittiiiii (zorunlu oldum normal doğum diye gitmiştim) benimki çok güzel geçti sonrasında da hemen ayıldım gazım çıktı yürüdüm emzirdim.
Susamana Yaprakdokumuseverr utanarak bir şey sormak istiyorum Hani gaz çıkarmak olayı var ya o bildiğimiz gaz de mi yani bundan çok utanıyorum nasıl olacak bilemiyorum 🙈
Seyma-nur_ergn Aaa122 benim ilk dogumumda belden uyusturdular 1 saat sonra felan uyuşukluk geçti çok kötü agrilarim başladı karnıma felan bastiklarinda hissettim hepsini
Aaa122 Seyma-nur_ergn yok valla benim öyle olmadı 11 de doğum yaptım akşam 6 da yürüdüm o zamana kadar da kalkmadım uyuşukluğum da ikindine geçti sürekli de seruma ağrı kesici yapıldı tabi ağrım da vardı sonuçta ameliyat oluyorsun
Yenibirannee Mervebbcggf 1.5 ay önce 2. spinal sezaryanimi oldum. korkcak birsey yok hele bebeğinizi görünce baska bisey düşünmüyorsunuz. bebeginize odaklanin ☺️🪷