Bu ay ilk defa kimyasal gebelik yaşadım benim anlamadığım diğer aylardan bi farkı yok aynı ağrı aynı kanama adetim geç gelmiş oldu sadece yani ben bazı aylar geç görüyorum adeti ozamanlar hep kimyasal mı yaşamış oluyorum bu ay tesadüfen öğrendim gibi oldu test yapmasam bilmicektim kimyasal olduğunu böyle olduğunu düşünürsek yılda birkaç kez kimyasal yaşamış oluyorum ozaman bunun olmaması için ne yapmam gerekiyor benim spermden mi yumurtadan mı kaynaklı bu kafamda deli sorular yaşayanlar sonraki denemelerde neler yaptınız bi takviye falan aldınız mı ne kadar sürede sağlıklı gebeliğiniz oldu