Selinnn123 Elifdddd ben şuan 35 0.ım 33. Haftamda gittim bana 35 de gel gün verelim demişti kaçıncı haftada alındığını sordum genellikle 37 de alıyoruz dedi. İnşallah yarın gidicem bakalım gün vericekmi çok heyecanlıyım 😊
Ugu324 Elifdddd Elifdddd bana doktor bı sorun olmasa 25 marta alırım dedi 38+1 yada 2 oluyorum o tarihte
Elifdddd Bende birinden duydum kadın 2.seseryan 39 olmus hala almıyorlardı bende korktum o samana bırakırşarsa sancı falan gelir bişey olur diye