ressamanne_ Bebişim oğluma kardeş geliyor a dostlarrr🥺🥺🥲🥲🥲🩷🩷🩷🩷 Aklıma ilk gelenleri yazayım; belirtim hiç olmadı, adet günü yerleşme kanaması yaşadım hatta adet oldum sandım ama koyu kahverengi geldi kesildi. Bugün karnımda çok fazla gazım var. Akşam 10 gibi kan verdim 101,75 çıktı betam🙏🏻
Hilalk ressamanne_ bende bugün test yaptım 2.çizgiyi gördüm çok şükür yarın gidip kan vereceğim benim oğlumda 5 yaşında rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin isteyene herkesede sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏻
Sermec27 ressamanne_ benimde Allah nasip ederse oğluma kardeş gelecek 7+6 haftalık hamileyim bakalım sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🥰🤲