nehirlefou Kozlar 41. Haftaya giriş yaptım Devlette doğum yapacağım 2 gündür sabahları kanlı lekelenme şeklinde sümüksü bir akıntı var bende Devlet hastanesinde doğum yapanlar kaçıncı haftada yatırdılar sizleri?
hunilimom nehirlefou nişanın gelmiş ben ikisini de devllette yaptım biri 41+1 ilk çocuk ikinci de 39+6 da normal doğum ikisi de gitsen doğum için muayene ederler sancın veya açıklık varsa yatış yaparlar
nehirlefou Sssaaa3 sürekli gidiyorum geri yolluyorlar iki gündür üst üste sabahları lekeli akıntım var açılmam yok diye geri gönderiyorlar 41 de yatırıyoruz dediler
Kukulikukuli12 nehirlefou Bende devlette yaptım 41.0 de yatısımı verdiler. Bazı devlet hastaneleri 42 ye kadar beklıyorlar