Gizem-nur46 Kızlar 35+0 haftam ve kızım çok hareketli hiç durmuyor 😂ilk hamileligim tahmini olarak ne zaman gelir acaba doktor başı aşağıda demişti iki gün önce açıkçası korkuyorum da biraz 🥺🥺
Sssaaa3 Gizem-nur46 benim kide başı aşağıda canım 38 haftalığım sancımda cıkmadı nstde bekliyorum bende 🤣🤣
miniskesi Gizem-nur46 34+6’yız bizde. benim kızım da inanılmaz hareketli. doktorum günde farklı zamanlarda 10 hareket say demişti hiç gerek olmuyor sabahın ilk saatlerinde o sayılara ulaşmış oluyoruz 😅 inşallah vakitli gelir bebelerimiz 🌸🥰
Blueberry0 Gizem-nur46 bizimde öyle sağda ve solda hissediyorum çok hareketlerini. 29dan beri ters duruyor bizim sanırım hala dönmedi 33 haftalıgım yarın kontrolüm var. sizin. ne zaman döndü
Kukulikukuli12 Gizem-nur46 2.gebeliğim 32 den beri baş aşagı kızım 😄 İlki de erken dönmüştü o d a kızdı 41.haftada suni sancı ile dogum yapmıştım. Bunda beklıyoruz 🤭
Gizem-nur46 Blueberry0 Çarşamba günü kontrolüm vardı o gün doktor başı aşağıda dedi bakalım hayırlısıyla inşaallah ama çok korkuyorum ya panigim biraz
AycanUnlu25- 30 +3 ve benim de kızım çok hareketli Allah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin canım 🥰