Bilge_kalkan kese şekli fasulye gibiyse ve bebek ince uzun görünüyorsa erkek derler birde içine doğan neyse işte buna göre erkek dedim bende benimde ikinci oğlan olucak ama tahmin tutmadı kese yuvarlakti bebek yuvarlakti ilk hftalar sonradan bu şekli aldı hep kız hissettim ama detaylida erkek kesinleşti yani sağlıklı olsunlar da tahmin işte