minik_kurabiyeee naneliseker_ ayy benim kızımın adı da amine erva olcakkk ve çok güzel olmuş çok tatlı yaaa eline sağlık 🥰🌺
_Hulya7106 naneliseker_ maşallah çok minnoş olmuş ellerinizle sağlık güzel günlerde kullansın inşallah
GPinar naneliseker_ ya çok güzel olmuş maşallah 🧿 maliyeti ne kadar tuttu canım ve ürünleri nereden temin ettin 😊bizlere yardımcı olursan bizlerde yaparız inşallah 😊
naneliseker_ minik_kurabiyeee yaaa bebişler adaş olcak🥹🤩 İsimleri gibi olsunlar inşallah. Teşekkürler kuzum
naneliseker_ GPinar teşekkürler kuzum. Maliyet 475 tl tuttu trendyoldan buldum birazda bende vardı malzeme kuzenime vs. Yapmıştım:)
Deletedmom_85 naneliseker_ aiiyy çok güzel olmuş ellerine sağlık caniimcim sağlıkla gelsin minnoş 🧚🏻♀️😍