Deryarr 9 haftalık hamıleyim evimde hicbisey yapmak ıstemıyorum bulantılarım var benım gibi olan var mı ne zaman gecer tahmını 😔
Sedefkitir12- Deryarr ilk kızım da öyleydim suan 2. Kızıma hamileyim ama sanki hamile değil gibiyim çok rahatım 🥰
Melissaa06 Deryarr 4.ayıma kadar bu durumu yaşadım. Şuan 7 aylık olduk ve hala bazen evden tiksiniyorum. İnşallah çabuk geçer ben 2 ayda 9 kilo vermiştim tiksinmeden dolayı 🙁
mavideniz6 Deryarr eve girmek istemezdim çok zor bir durum evin kapısını açmadan daha öğürmeye başlıyordum 4. Ay bittiğinde hepsi bitmişti…
Gulben45 Aynı durumu yaşıyorum 8+5 im bende evde asla bişey yapamıyorum girmek dahi istemiyorum midem çok bulanıyor ilk hamileliğim de hiç böyle olmamıştım umarım hemen geçer küçük bebeğim var çok zor oluyor
gokyuzununogrencisii Deryarr evini karartmışsin ayy 😓 ben ilk kızımda böyleydim tam 6 aya kadar evime gelemedim memlekete gittim kaynnamlara annemlere filan, zor bir durum. Şuan ikinci kızıma hamileyim şükür böyle bir durum olmadi daha rahatım darısı sana olsun kuzucum
Deryalina- Deryarr benim 17 hafta geçti mutfağımdan tiksindim evimin kokusu bile berbattı annemlerde yedim içtim
Bebiskomiskom Aynen dedigin gibi olmustu bende de ilk cocugumda o his asla be katiyen gecmezken ikincide 3.ayda hersey normale dondu yani her hamilelik farklidir beden ayni olsa bile umarim sende cabuk atlatirsin