Cerenbelis1 Ay bu zamana kadar pek iştahım açık değildi ama şimdi sürekli bişey yemek istiyorum çok da kilo almak istemiyorum gün içerisinde neler yiyorsunuz
ozgeerkan73 Cerenbelis1 benim iştahım bi açılıyor bi kapanıyor bu mide bulantısı yüzünden, ama kilo aldım korkuma tartilmadim bile
asell13 Cerenbelis1 ne bulsam yiyorum tavuk hariç ondan tiksindim ama sürekli acıkıyorum meyve can dostum olmuş durumda 😅13. Haftadayım 🤍
GPinar Cerenbelis1 bende 28+6 ama siz iyi almışsınız kilo ahaha ben 12.5kg aldım şimdiden 😂😂59.5 kg ile hamile kalmıştım şimdi 72kg🙈🙈
1Melike Hiç iyi durumda değilim maalesef iştahımin olanı da gitti 8. Haftadayız normal sanırım ama şunu yiyeyim diye aklıma gelen herşey iştahımı kaçırıyor..🙄
Slc 1Melike daha iyi bence Sadece az az şeyler ye bebek beslenmez illa yiyeyim deme 15ten sona düzelecek ve daha çok yiyeceksin 🥰
Cerenbelis1 Gamzecanpolat evet ama ortada daha gözle görülür hazırlık yok 😂bi kıyafetleri tamam oda yıkanacak ütülenecek bu ay bakalım beşiğini arabasını odasını inşallah halledebilirim
sifaaa 20+2 deyim ve 5 kilo almışım 😬 ilk hamileliğimde toplamda 17 kilo aldığım için bu sefer dikkatli olmak istiyordum oysa😁
Cerenbelis1 asell13 maşallah bebişinize yarasın ❤️ evet ya meyveye ayrı bi düşkünlüğüm oldu benimde 😅
Vyvyerdm asell13 Ben 11.haftadayım ama bulantılarım devam ediyor zorla yiyorum. Sizin ne zaman açıldı iştahınız
tugbadurmaz34 asell13 bende her şeyi yiyorum maşallah 😂😂🧿 ama yumurta hariç tavukta asla haşlama yiyemem kokuyor
asell13 Cerenbelis1 mandalina özellikle haftada rahst 10 kilo alıyoruz 😂 ben yiyince evdekilerede bi aşk geliyor