Gmz5560 abnw bebek büyüdükçe oluyor o canım sonlara doğru ben artık yürümek istemiyordum doğum yapar yapmaz geçti ama
Pelinn22 abnw aynı hafta ve durumdayız. Bebek kanala yerleşiyor o yüzden çatala yaptığı baskıdan oluyormuş. Öyle dedi doktorum
yesilkahve abnw 36+4 teyim aynı durum bizde de var. Bebek artık iyice yerleştiği için ve rahim büyüdüğü için ağrılar normal görülüyor. Sona yaklaşıyoruz sanırım 😅
Kubrabaytekin abnw 36+6 dayım 1 ay oldu belki geçmiştir aynı agrilarlayim geçmiyor daha çok şiddeti artıyor buna hazırlıklı olun ben şuan yatakta dönerken çok zorlanıyorum. Ama doktorum normal olduğunu söyledi doğuma hazırlanıyoruz. Sağ salim kucağımıza alalım yavrularımızı hepsi geçer inşallah 🥰
Yagmursahdam abnw bende 38e girdim bende de aynı şekil bi anda başladı… ağırlık oraya toplandıgı için sanırım artık baskı yapıyor garip bi ağrısı var
emt 38+3 haftaligiz bizde de aynı durum vardı düzenli açılmayı kolaylaştıran hareketleri yaparsan geçiyor devamlı yasamiyorsun o ağrıyı yani en azından bana hareketleri yapmak çok iyi geliyor pelvik kemigimin rahatladigini hissediyorum 😊
abnw Hepininse teşekkür ederim, sadece bende mi var diye düşünüyordum demekki normalmiş ağrıların olmasi, Insallah hepimiz sağlıklı şekilde bebisleri kucagimiza alırız 🌸🌸🌸
ManolyaaMerihh Ben henüz 29+2 oldum ve bugün çok ağrı hissediyorum oturduğumda bişey yok ama yürürken kemiklerim kırılcak gbi oluyo normal mı