Bbdk Kızlar merhaba, yumurtalıklar icin tedavi öncesi proxyfemin ve biosteron kullanmaya başladım. Bunları kullanırken düzensiz adet olmasına rağmen düzenli bir şekilde adet olan var mı? Ve faydasını gördünüz mü?
Bsss Ben bugün başladım reglim düzenli ancak amh değerim düşük geldi o yüzden doktorum takviye olarak verdi
Bsss Çok umutlandırdı beni proxyfemin inşallah etkisini görürüz bu arada bunu sıcak su ile mi içmek gerekiyor