Ayisigi23 Kızlar dün akşam 3 4 kez vajinada sancı hissetim. İğne saplanıyor gibi. Çok kısa süreli hemen geçti bugün de bikaç kez oldu. 32. Haftamdayım. Bu şekilde şikayeti olan oldu mu?
Nesslis Ayisigi23 benimde oluyor 28 haftalığım doktora göründüm bebek baskı yapmıştır onun vermiş oldugu baskıdan o saplantı 2 gün oldu çok şükür şuan için geçti ama çok kötydü 🤦🏼♀️
Ilba_34 Ayisigi23 bende 32. Haftamdayım aynı şeyleri yaşıyorum 1-2 haftadır başı aşağıya dönmüş sanırım baskıdan kaynaklı yaşıyoruz dönerken yürürken çok acıyor sanki spor yapıp et kesiği olur ya aynı o şekilde